Raliul Ţara Bârsei începe, diseară, cu o probă specială pe dealul Colinei

A şaptea etapă a Campionatului Naţional de Raliuri “Dunlop”, debutează vineri la ora 20:44 cu Superspeciala ce va avea loc în premieră pe dealul Colinei din Braşov. În 2012, Raliul Ţara Bârsei s-a mutat complet “acasă”, în zona Braşovului, superspeciala şi shakedown-ul fiind programate în Braşov sau în zona limitrofă, în timp ce probele speciale vor avea loc în triunghiul clasic Sacele-Predeal-Azuga. Cu 104 de kilometri de probă specială, raliul va fi unul decisiv înaintea ultimei etape de la Iaşi, programată în luna octombrie.

Raliul va debuta astăzi, pe înserat, la orele 20.44, cu Superspeciala „Coli­na”, una care se anunţă foarte spec­ta­culoasă. După recunoaşterile făcute, piloţii au confirmat că traseul de pe Colina Universităţii este un traseu spec­taculos.

Ziua secundă presupune un format deja clasic la Raliul Tara Bârsei, debutând cu proba specială “Azuga-Predeal” la ora 10:23 şi încheind ziua cu “Sacele-Azuga” cu startul de la 17:53. Cele două treceri pe fiecare din probele mai sus menţionate şi trei pe proba “Azuga-Cabana Susai” vor decide câştigătorul la penultima etapă a Campionatului Naţional de Raliuri “Dunlop” 2012.

Maşini cu mulţi cai putere

Pentru că s-au simţit foarte bine la bordul Skodei Fabia S2000, Marco Tempestini şi Dorin Pulpea vor lua startul la Braşov pe aceasi maşină “Anul acesta, Subaru pare mult mai potrivit pentru raliurile din afara ţării. Pentru ultima etapă de la Iaşi luăm în calcul startul pe o nouă maşină.” explică Marco, după ce a setat weekendul trecut Subaru Impreza R4 la Trofeul Câmpulung Muscel pentru raliurile din Intercontinental Rally Challenge. “Îmi doresc să fim feriţi de ghinion la Raliul Tara Bârsei şi să obţinem cât mai multe puncte, în special pentru echipă.” a mai adăugat Marco.

Pilotul clujean se va bate la victorie cu campionul din 2011 Valentin Porcisteanu, Dan Girtofan pe aceeaşi Fabia S2000 şi cu Adrian Berghea în dreapta, dar şi cu Gergo Szabo revenit pe Evo 10 R4. Francois Delecour va lua startul tot pe modelul 207 S2000, în timp ce prezenţa lui Manu Mihalache va animă topul clasamentului general. La clasa 3, Edwin Keleti este aproape campion, cu un avans extrem de mare în fata urmăritorului clujean Bogdan Marisca, care, deşi cu o maşină de clasa 3, va pune probleme concurenţilor de la clasa 2, după evoluţii foarte bune în 2010 şi 2011 la Tara Bârsei. În continuare, Csaba Spitzmuller este absent după problemele de sănătate avute la Sibiu şi Arad.

Articole din aceeași categorie:

Comments

comments

Leave a Reply