Prinţul Charles, magnet pentru atragerea turiştilor în zona Braşovului

Una dintre reţetele de succes ale autorităţilor române în domeniul turistic pentru promovarea Transilvaniei şi pentru a-i atrage în această zonă pe străini, mai ales pe cei englezi, este de a exploata la maxim legătura dintre Casa Regală Britanică şi contele Dracula, scrie The Telegraph.

Până de curând, doar munţii singuratici din zona Castelului Bran, casa celebrului Dracula, erau asociaţi cu legenda renumitului vampir. Despre renumitul Dracula se ştie că se hrănea cu sângele victimelor, folosind şi cele mai groaznice metode de tortură asupra inamicilor săi, scrie publicaţia britanică.

Transilvania, casa spirituală a Prinţului Charles

Jurnaliştii englezi susţin că Transilvania ar trebui, de asemenea, să se facă cunoscută drept casa spirituală a Prinţului de Wales, apărătorul dreptăţii, care şi-a făcut o faimă din pasiunea sa pentru grădinărit şi arhitectură clasică, aşa cum este prezentat de către reprezentanţii Oficiului Naţional pentru Turism din România. Legăturile dintre Familia Regală britanică şi Vlad Ţepeş, domnitorul din secolul al al-XV-lea care a inspirat legenda vampirului Dracula, sunt exploatate la maximum pentru a-i ademeni şi pe turiştii din ţările Europei de Est. În acest sens, autorităţile române din domeniul turistic promovează Transilvania prin imaginea lui Dracula şi a Casei Regale Britanice, prin diverse materiale promoţionale oferite la Târgul Internaţional de la Londra, deschis luni, 5 noiembrie.

Cu 7% mai mulţi turişti britanici

Prinţul Charles însuşi apare chiar într-un videoclip folosit pentru promovarea Transilvaniei, a imaginii României şi a lui Vlad Ţepeş, cu care se pare că ar avea legături îndepărtate de rudenie. “Transilvania este sângele meu”, a glumit Prinţul Charles, într-un interviu televizat difuzat anul trecut, mai arată jurnaliştii de la The Telegraph. Videoclipul în care apare Prinţul Charles, promovat şi pe Youtube.com, dar şi noi broşuri folosite de specialiştii români în turism, au reuşit să crească cu 7% numărul turiştilor britanici, în prima parte a acestui an.

Mass-media, dar şi autorităţile române, au promovat foarte mult şi vizita de Paşte, din acest an, a Prinţului Harry în România. Astfel, în primele nouă luni ale acestui an, promovarea făcută Transilvaniei de către Prinţul Charles a adus 3.938 de turişti britanici la Braşov, conform datelor Direcţiei Judeţene de Statistică, cu 30% mai mult decât în perioada similară a anului trecut, când doar 3.080 de turişti britanici ajunseseră la Braşov.

Articole din aceeași categorie:

Comments

comments

Leave a Reply