Gazeta Brașovului s-a reinventat

Pentru că reinventarea înseamnă progres,

Într-o iarnă timpurie, echipa redacțională a Gazetei Brașovului a hotărât să se reinventeze pe toate planurile.

Prima etapă, încheiată cu succes, a fost refacerea din temelii a identității noastre vizuale și verbale, integrarea unei  viziuni manageriale noi pe toate planurile – conținut editorial, strategie de marketing și promovare, dezvoltarea continua platformelor asociate – website-ul Gazetei, platformele social media. Numitorul comun pentru toate aceste lucruri fiind o conexiune strânsă cu cititorii noștri și poziționarea, pe piață, a unui brand publicistic important nu numai pe un singur front – cel al tiparului clasic, ci și online.

Publicistică

Structura publicistică a conținutului, pe formatul tipărit este aceea de analiză politică, socială și economică cu un puternic accent pe calitatea informației și originalitatea opțiunilor exprimate de colaboratorii și contributorii noștri. Aceeași structură și aceleași valori le urmărim, bineînțeles, și online.

Într-un peisaj media suprasaturat de conținut trivial, am ales calea mai grea dar mai frumoasă a conținutului de calitate.

 

Cetatea suntem noi

Sloganul nostru de brand este Facem lumină în cetate. Și ne obligă, mai întâi la o asumare plurală a acestuia. Facem se referă nu numai la jurnaliștii din echipa GB, ci și la cititorii noștri. Pentru că suntem pe acest drum împreună cu cititorii, partenerii și colaboratorii Gazetei.

Acest rebranding este dedicat tuturor cititorilor, partenerilor și prietenilor Gazetei.

Vă mulțumim!

Redacția GB

Articole din aceeași categorie:

Comments

comments

Leave a Reply