Devine obositor!

Da, eu unul am început să obosesc, am inceput să mă satur de toate găselnițele, de toate încercările și de toată agitația asta din ultima vreme, in ceea ce privește lupta pentru legile justiției.

S-a mai găsit o ,,găselniță,, și anume Comisia de la Veneția. Si nu ar fi fost o problemă în sine, dar devine agasant să vezi cum o grămadă de semidocți, iar printre ei oameni titrați și cu studii, ca să zic direct ,,pun botul,, la toată vrăjeala asta. Deunăzi eram la o ,,relaxare,, de vineri seara și atunci, in momentul ăla am realizat ca am ,,obosit,,. Bineînțeles, inevitabil, discuțiile au început să se învârtă împrejurul subiectelor la modă și anume Dragnea, Tudose, Tudorel, PSD, USR, Chichirău, rezisteți, ,,noaptea ca hoții,, , scapă hoții …. etc.

Ce să zic de Dragnea? Nu-l iubesc, nu-l urăsc, eu nu aș purta mustață dar asta e treaba lui și-a lui nevastă-sa! Personal nu mi se pare fraier, mi se pare un teleormănean șmecher, mi se pare capabil să facă tot ceea ce se spune în acuzații că ar fi făcut, dar deocamdantă mie ca personaj al opiniei publice nu mi s-a demonstrat clar, fără putință de tăgadă ceea ce se spune despre el. Adică mi se pare o extrapolare și o prelungire a fenomenunlui de acum un an : ,,Guvern de hoți!!!,, , ,,Cine sunt membrii cabinetului? Concret!,,. ,,Nu știm!,,. ,,Ce au furat?Concret!,,. ,,Păi nu așa. Ei sunt toți niște hoți pentru că știm noi! La pușcărie !!!,, (Bine, Dragnea nu e în Cabinet, dar este ,,acolo,,). Păi cum domnilor? Nu trebuie ca acuzațiile să aibă un suport concret, real, dovedit palpabil și fără putință de tăgadă? Bun, trecem mai departe.

Găselniță : ,,legile nu pot să treacă fără avizul Comisiei de la Veneția,,. Domnilor oare mai suntem un stat suveran și independent? Eu știu că da. Și în cazul ăsta, parlamentul român nu are nevoie de nici o aprobare de la nici un organism internațional pentru a legifera! ,,Comisia de la Veneția,, este un organ consultativ al Consiliului Europei. A fost creată în 1990, într-un moment de nevoie de asistență constituțională în Europa Centrală și de Est. Sincer momentul ăla a cam trecut. Natiunile blocului estic acuma știu ce înseamnă o Constituție și un stat de drept. Comisia a devenit desuetă, dar nu ăsta este subiectul nostru. Numele comisiei este de fapt : ,,Comisia Europeană pentru Democrație prin Drept,,. Se întrunește la Veneția. Deci domnilor, repet : nu este nevoie de nici un aviz. Suntem stat independent și suveran! Această comisie poate fi consultată sau nu. Băgată în seamă sau nu. Mai mult decât atăt, pe langă faptul că această comisie putea fi ignorată în mod direct, ei bine dimpotrivă, Toader Tudorel a dat curs invitației și s-a dus acolo, și a prezentat ceea ce era de prezentat. Asta însă nu înseamnă că România este obligată să-și însușească indicațiile lor. Deci găselnița pica.

Altă găselniță : ,,dacă trec legile si o sa iasa presedinte PSD, Guvernul prin ordonanță de urgență va putea prelungi mandatul președintelui, va putea să modifice constituția, va putea să facă prin ordonanță de urgență ce vrea //aia lui // și nu va fi abuz în serviciu, dacă prevederile ordonanței de urgență nu au prag finaciar. Și nici nu ar fi încălcarea unei legi pentru că Guvernul poate sa dea ordonanțe de urgență !!!,,

Doamne unde-i creezi p-ăștia și de unde ni-i trimiți? Bine, ei, oamenii, nu au nici o vină, astea sunt otrăvuri împrăștiate pentru a menține ,,flacăra revoluției,, , aspect despre care vom vorbi într-un alt articol. Să ne întoarcem. Da, Guvernul poate emite Ordonanțe de Urgență care au putere de lege, dar,atenție, MAI PUTIN LEGI ORGANICE este foarte clar prevăzut în art. 115 din Constitutie. Despre modificare Constitutională nici nu mai vorbim, nici vorbă să se poată. Deci găselnița pica.

Încă o găselniță : ,,dacă funcționarul public face abuz dar nu încalcă legi, nu este abuz în serviciu. ,,Să purcedem : statutul funcționarului public, zice la articolul 2 din legea 188/1999, adică legea care reglementeaza activitatea funcționarilor publici (modif si reorg), zice că functia publica reprezinta ansamblul atributiilor si responsabilitatilor, stabilite in temeiul legii, pentru realizarea prerogativelor de putere publica de catre administratia publica centrala, administratia publica locala si autoritatile administrative autonome. Bun, mai departe, la art 2 aliniatul 3 zice că (și acum citez) : ,,(3) Activitatile desfasurate de functionarii publici, care implica exercitarea prerogativelor de putere publica, sunt urmatoarele: a) punerea in executare a legilor si a celorlalte acte normative;

,, Deci functionarii publici lucrează cu legi, activitatea acestora reprezintă o țesătură, un gherghef de legi și acte normative. Dacă – funcționarul public – ceva face rău , cu intenție sau nu, el ÎNCALCĂ O LEGE, SAU UN ACT NORMATIV. Deci găselnița pica! Încă o găselniță : ,,ăștia dacă pun prag la abuzul în serviciu, legiferează hoția,,. Bun, avem un prag. Dar daca s-ar citi întreg textul, acolo scrie ca maxim,, x,, lei, sau ,,daca produce un prejudiciu persoanei vătămate,,. Deci dacă, funcționarul public îmi produce mie un prejudiciu, sau produce un prejudiciu unei institutii de orice fel (persoana nu inseamna doar ,,om,, , persoanele sunt fizice sau juridice. O instituție este o persoană juridică), deci dacă produce un prejudiciu chiar și necuantificabil în bani prin atitudinea lui ,,miserupistă,, ESTE ȘI RĂMÂNE abuz în serviciu. Mai mult, în abuzul în serviciu nu este doar despre furtul din avutul public, abuzul în serviciu este despre îndeplinirea atribuțiilor de serviciu ! Bineînțeles că în îndeplinirea atribuțiilor în serviciu se poate fura, dar ,,furtul,, ăla dacă nu se încadrează la ,,abuz în serviciu,, se încadrează la ,,delapidare,, sau ,,purtare abuzivă,, sau ,,neglijență în serviciu,, ,,uzurparea functiei,, etc, se încadrează la infracțiuni de corupție ,care au rămas neatinse! Deci NU SE DEZINCRIMINEAZĂ furtul din avutul statului! DECI, NU SE LEGIFEREAZA HOTIA !! HOTIA RAMANE PEDEPSITĂ !!

…………………….. am obosit !

Bogdan GABRIEL

Articole din aceeași categorie:

Comments

comments

Leave a Reply