Site icon Gazeta Brașovului

„Rainbowgate”. Războiul sponsorilor cu UEFA

Sponsorii UEFA EURO 2020 au afișat reclame care au pe fundal culorile curcubeului, în timpul meciurilor desfășurate sâmbătă și duminică în cadrul Campionatului European de Fotbal. Panourile publicitare electronice aflate pe marginea terenurilor de joc au rulat reclamele sponsorilor având pe fundal curcubeul. Printre sponsorii competiției care au ales ca astfel să protesteze împotriva UEFA care a refuzat solicitarea primăriei din Munchen pentru a ilumina stadionul Allianz -Arena în culorile curcubeului, se află constructorul auto Volkswagen, fabricantul de bere Heineken, reţeaua de socializare TikTok sau platforma de rezervări de cazare Booking.

UEFA a refuzat solicitarea primăriei de a ilumina stadionul de la Munchen în culorile curcubeului, amintind faptul că este o organizație neutră din punct de vedere politic și religios, atrăgându-şi însă numeroase critici din toată Europa.

Menționăm faptul că curcubeul este un semn vizual utilizat de către comunitatea LGBTQ.

 

#gazetabrasovului

gazetabrasovului.ro

Exit mobile version