Site icon Gazeta Brașovului

Haine și produse esențiale pentru oamenii fără adăpost din Brașov, oferite de Kaufland și Asociația Speranță pentru Copii

 

Astfel, 70 de pachete conținând articole de îmbrăcăminte, gel de duș, gel dezinfectant, șervețele umede și dulciuri au fost distribuite beneficiarilor Adăpostului de Noapte din Brașov de către voluntari, cu sprijinul companiei.

 

Articolele de îmbrăcăminte au fost realizate la atelierul Asociației Speranță pentru Copii de către persoane cu dizabilități, prin recondiționarea uniformelor Kaufland România scoase din uz. Hainele au fost curățate chimic și ambalate individual, fiind ulterior distribuite persoanelor aflate în nevoie.

 

Inițiativa integrează principiile economiei circulare, bazate pe revalorificarea resurselor, continuând angajamentul Kaufland România față de mediu.

 

„Iarna are farmecul său pentru mulți dintre noi, însă pentru oamenii fără adăpost, iarna înseamnă frig, condiții de viață și mai grele, luptă pentru supraviețuire. Mă bucur că, alături de copiii și voluntarii de la Asociația Speranță pentru Copii, am reușit să redăm speranța celor mai puțini norocoși, aflați în nevoie. Speranța că nu sunt singuri pe lume”, a declarat Anna-Katharina Scheidereiter, CSR Manager, Kaufland România.

 

Campania „O haină = O speranță” a debutat în 2018, alte ediții fiind derulate în 2019 și 2020, cu sprijinul Centrului Servicii pentru Prevenirea Marginalizării Sociale din cadrul Direcției de Asistență Socială Brașov.

 

Mai mult, Kaufland România a sprijinit construirea Centrului Speranța din Tărlungeni, județul Brașov, care facilitează accesul la educație non-formală a peste 650 de copii instituționalizați din județ.

 

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 167 de magazine în România. În 2023, Kaufland România a primit pentru a cincea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.

 

#GazetaBrasovului

Exit mobile version