Așa cum am mai comunicat și cu alte ocazii, Brașovul în momentul de față are nevoie de proiecte ambițioase, proiecte care necesită o doză mare de asumare din partea administrației publice locale, administrație care în momentul de față nu face altceva decât să ocolească temele cu adevărat importante ale agendei publice. Coliban preferă să aibă o comunicare polarizată spre temele lui favorite, teme de mică anvergură care nu au legătură cu adevăratele nevoi ale brașovenilor. Nu-l auzim vorbind despre mirosurile grele, despre ambuteiaje sau despre lipsa locurilor de parcare.
Brașovul are un trafic din ce în ce mai aglomerat. Trafic ce se traduce în poluare excesivă și mii de ore pe care brașovenii le petrec în mașini departe de cei dragi. Din păcate, actuala administrație USR a Brașovului nu ia nicio măsură concretă pentru eficientizarea traficului auto.
Datorită lui Coliban, Brașovul are ZERO lucrări mari de infrastructură rutieră. Pierdem zilnic zeci de minute în trafic datorită incompetenței, a lipsei de viziune și a lipsei de voință politică.
La intrarea în Brașov dinspre Comuna Tărlungeni au loc zilnic ambuteiaje care însumează zeci de minute de întârzieri și mii de litri de combustibil ars care poluează. În zona respectivă este nevoie de un pasaj rutier care ar oferi celor care traversează centura ocolitoare a Brașovului niște timpi mai scurți de traversare decât oferă sensul giratoriu existent acum. Pasajul rutier ar asigura o trecere mai rapidă a autoturismelor, a autospecialelor destinate transportului public în comun, precum și mașinilor de marfă, prin zona giratoriului, eliminând astfel congestiile și reducând timpii de așteptare. De asemenea, un pasaj auto în zona sensului giratoriu de aici ar contribui la creșterea siguranței în trafic și la reducerea riscului de accidente în această intersecție.
Din păcate, administrația nocivă a Brașovului nu ia în calcul un astfel de proiect. Cum nu ia în calcul nici proiectul podului hobanat din zona Sălii Sporturilor, nici pasajul rutier ce se poate construi pe sub giratoriul dintre Calea București, Bulevardul 15 Noiembrie, strada Zizinului și strada Toamnei, sau pasajele rutiere care să faciliteze traficul auto dintre cartierul Bartolomeu și zona centrala a Brașovului, sau din zona 13 Decembrie, bulevardul Gării și strada Aurel Vlaicu. De altfel, administrația USR a Brașovului condusă de Coliban, nu ia în calcul nici un proiect mare pentru infrastructura rutieră!
De trei ani Brașovul regresează datorită iresponsabilității, a lipsei de voință politică și a incapacității de raportare la realitate a administrației USR. Allen Coliban este, în mod evident, depășit de situație și incapabil să facă proiecte de mare anvergură care ar moderniza Brașovul. El dă dovadă de lipsă de viziune și se opune dezvoltării orașului nostru, fiind interesat de proiecte simple, facile, cu impact inexistent la adresa vieții brașovenilor, și la delegații multe și dese pe bani de la buget.
Brașovul are nevoie de o infrastructură adaptată nevoilor actuale și viitoare ale locuitorilor săi, și de o administrație capabilă și implicată, nu de aventurieri politici ajunși prin minciună și manipulare la cârma orașului.
#GazetaBrașovului