Municipiul Brașov se confruntă în continuare cu provocări legate de traficul rutier. Și se va confrunta atât timp cât măsurile necesare eficientizării traficului auto se lasă așteptate. Într-un contrast extrem de interesant, alte administrații publice din România iau măsuri pentru a îmbunătăți mobilitatea, una dintre ele inaugurând recent șapte pasaje rutiere chiar în zona centrală a orașului. Aceasta este dovada faptului că în România se poate construi infrastructură rutieră chiar în centrul orașelor. Cu condiția ca administrația publică locală să aibă viziune și să își dorească să facă lucruri pentru cetățeni.
Din păcate la Brașov nu poate fi vorba despre așa ceva. Cel puțin sub actuala administrație, preocupată de orice altceva decât de bunăstarea brașovenilor. Într-adevăr, situația traficului în Brașov este o problemă complexă, și suntem conștienți că, pentru majoritatea brașovenilor, a devenit o obișnuință cotidiană să facă față ambuteiajelor. Cu toate acestea, noi, la PSD, suntem hotărâți să abordăm această problemă complexă și să găsim soluții adecvate, adaptate nevoilor orașului nostru.
Actuala administrație USR a Brașovului a demonstrat că nu are viziune de viitor! Asta în ciuda faptului că în repetate rânduri am propus administrației conduse de Allen Coliban o serie de proiecte care ar duce la eficientizarea traficului auto. Unul dintre ele se referă la construirea unei serii de pasaje rutiere în punctele cele mai aglomerate ale orașului – zona Trei Alimentare, zona 13 Decembrie – Aurel Vlaicu – B-dul Gării, zona Stadionului – Lungă – Calea Făgărașului, zona sensului giratoriu dintre Centura Brașovului și ieșirea spre Târlungeni, zona Narciselor, ieșire spre Sânpetru și podul hobanat din zona Sălii Sporturilor. Apelurile mele repetate au rămas fără nici un fel de răspuns din partea actualei administrații. La fel ca multe alte proiecte benefice pentru brașoveni. Chiar sunt curios ce poziție publica va adopta Allen Coliban în fața brașovenilor. Exceptând lansarea de petiții privind restricționarea traficului pentru nerezidenți în zona centrală în weekenduri.
Coliban și USR se opun dezvoltării Brașovului! Acest lucru este clar! Rezultatul lipsei de acțiune și al proastei administrări a Municipiului Brașov îl simțim zilnic pe pielea noastră, în zecile de minute în care în loc să fim alături de familie, stăm în traficul aglomerat și ignorat ani la rând de către administrația Coliban.
Sub administrația USR, Brașovul în loc să evolueze, a devenit un oraș cu un viitor incert, murdar și aglomerat, care suferă îngrozitor la aproape orice capitol care ține de administrația publică locală. Brașovul trebuie să devină un exemplu de bune practici, inclusiv în gestionarea traficului auto.
Lucian Pătrașcu, președintele Organizației Municipale a PSD Brașov