Site icon Gazeta Brașovului

Alexandra Crivineanu (PSD): Piața Dacia nu trebuie să se transforme în mall! Coliban se acuză pe sine de fake news!

 

Alexandra Crivineanu, liderul consilierilor locali social-democrați susține că necesitatea modernizării pieței este benefică, însă nu atât de radical și nu fără o consultare prealabilă cu brașovenii.

“Există în mentalul colectiv, de generații încoace, ideea că piața este locul cel mai popular de aprovizionare al românului. Locul unde te intâlnești cu țăranii și producătorii agricoli, locul unde marfa este autentică și naturală, într-un cadru de așa natură.
Primarul Coliban a prezentat mai întâi pozele, randările, iar astăzi, după ce oamenii au simțit pericolul demolării acestei piețe, s-a gândit să cheme brașovenii la dezbatere. O practică obișnuită a acestei administrații USR.
Cei care vând astăzi la Brașov, în piețe, ajung să plătească și 4000 lei pe o tarabă, darămite atunci când se vor construi acele spații luxoase?
Într-o întorsătură neașteptată, Primarul Allen Coliban s-a sucit și a postat un mesaj de Fake News (știre falsă). Coliban lasă să se înțeleagă acum că, de fapt, era o știre falsă și nici el, nici USR-ul nu doresc în realitate, să transforme Piața Dacia. Pe fondul unor voci tot mai numeroase care dezaprobă felul în care Coliban a administrat orașul în ultimii 4 ani, nu este foarte clar ce planuri au cu Piața Dacia, locul de unde își cumpără de mâncare foarte mulți pensionari din Brașov. Direcția lui Coliban nu este clară și pare a fi într-o derivă totală de comunicare.
Această schimbare bruscă de direcție în comunicarea oficială a ridicat semne de întrebare cu privire la intențiile reale ale administrației USR din Primărie, în ceea ce privește viitorul Pieței Dacia. Într-un oraș unde piața reprezintă o parte integrantă a identității culturale și a vieții cotidiene a locuitorilor, proiectul de modernizare a fost privit cu suspiciune și cu îngrijorare.
Un lucru este cert: Piața Dacia are nevoie de modernizare, de spații luminoase și călduroase, dar adaptate specificului tradițional românesc și zonei noastre montane, accesibile tuturor, atât vânzători, dar și cumpărători, tuturor categoriilor de vârstă.
Suntem obligați să ne susținem identitatea și tradițiile și să îl facem pe Coliban să înțeleagă că vocea brașovenilor este mai presus de orice poză sau proiect prezentat în spațiul virtual.” spune Alexandra Crivineanu.

 

#GazetaBrașovului

Exit mobile version