Site icon Gazeta Brașovului

Leroy Merlin: 30.000 de clienți au participat la campania de reutilizare a brazilor de Crăciun în primele două săptămâni ale anului

În primele două săptămâni ale anului, 30.000 de clienți au participat la campania de colectare și reutilizare a brazilor de Crăciun organizată de Leroy Merlin, retailer specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit, pentru al șaptelea an consecutiv.

Campania de colectare a brazilor de Crăciun va continua până pe 31 ianuarie 2022, astfel încât toți clienții sunt încurajați să returneze bradul uscat în magazinele Leroy Merlin din toată țara și să se implice activ în această campanie cu rol de protejare a mediului înconjurător.  

Potrivit reprezentanților companiei, toți brazii colectați urmează să fie transformați în produse prietenoase cu natura, precum peleți (combustibil ecologic) și compost (îngrăsământ pentru grădini și terenuri agricole), devenind o alternativă importantă la combustibilii tradiționali.

Totodată, clienții care optează pentru returnarea bradului sunt răsplătiți cu un voucher de cumpărături în valoare de 25 de lei. Voucher-ul este emis după returnarea bradului în baza cardului digital de client și a documentelor care atestă cumpărarea produsului din magazinele Leroy Merlin, fiind valabil pentru pentru cumpărături în sediile fizice ale retailerului, dar și pentru comenzile online pe https://www.leroymerlin.ro/, până pe 14 februarie 2022.

„Grija pentru mediul înconjurător râmâne una dintre prioritățile Leroy Merlin atât local, cât și internațional, devenind o direcție strategică în ceea ce privește dezvoltarea durabilă a companiei. Campania de vânzare sustenabilă și reutilizare a brazilor uscați de Crăciun, organizată pentru al șaptelea an consecutiv în România, s-a dovedit a fi și anul acesta un succes, depășind estimările noastre. Ne bucură foarte mult faptul că clienții noștri acordă o foarte mare importanță protejării mediului și mai mult decât atât se implică activ în astfel de acțiuni, alăturându-se într-un număr atât de mare demersului nostru”,  a declarat Frédéric Lamy, CEO Leroy Merlin România.

Leroy Merlin a comercializat peste 120.000 brazi în timpul campaniei de vânzare sustenabilă din acest sezon, care a debutat în a doua jumătate a lunii noiembrie. Toți brazii au provenit din pepiniere special create pentru plantarea și creșterea brazilor de Crăciun. Acestea sunt amplasate exclusiv pe terenuri agricole întinse pe zeci de hectare, contribuind astfel la dimunuarea emisiilor de dioxid de carbon prin însăși existența lor. Inițiativa de sustenabilitate a companiei se alătură seriei de acțiuni dedicate atingerii obiectivului Grupului ADEO, din care face parte retailerul, de a scădea cu 20% impactul emisiilor de dioxid de carbon până în 2025.

Exit mobile version