Primăria este în etapa de evaluare tehnică a documentațiilor depuse în cadrul procesului de achiziție a serviciilor de proiectare și asistență tehnică din partea proiectantului pentru întocmirea Studiului de fezabilitate construire pasaj rutier cartier Tractorul – B-dul Griviței si legături către str. I.C Brătianu și b-dul Griviței.
Valoarea estimată a acestei achiziții este de aproximativ 1,8 milioane de lei, fondurile fiind asigurate din bugetul local. În cadrul acestei proceduri au fost depuse trei oferte: societatea TPF Inginerie SRL, asocierea Proiect CFDP SRL (lider) și SC Via Pont Invest SRL, și asocierea Prinfo SRL (lider), Contiu Struct SRL
,,Amenajarea acestui pasaj, care va avea 4 benzi de circulație și piste pentru biciclete, va asigura o conexiune mai bună a cartierului Tractorul, în special a zonei noi, cu restul orașului. Vedem în fiecare zi, la orele de vârf, ce se întâmplă pe strada 13 Decembrie. De aceea trebuie să implementăm soluții pentru descongestionarea traficului de pe această arteră de circulație, mai ales că vorbim de zona cu cea mai mare dinamică de dezvoltare rezidențială. Soluția optimă este de a lega acest cartier cu b-dul Griviței, o arteră de circulație cu 4 benzi, a cărei încărcare nu este atât de mare și care oferă mai multe alternative de acces spre oraș, fie pe Griviței, fie pe Calea Feldioarei, pentru cei care trebuie să ajungă în partea nordică. În cadrul programului de descongestionare a traficului de pe 13 Decembrie este inclus și proiectul de modernizare și extindere a străzii Narciselor. Aceasta reprezintă o alternativă de acces pentru locuitorii din Sânpetru”, au precizat autoritățile.
Specificații tehnice generale pentru pasaj:
- Înălțime de siguranță peste calea ferată: min. 7,50 m;
- Numărul de benzi pentru circulația auto: câte 2 benzi pe sens;
- Pistă de biciclete pe ambele sensuri;
- Trotuar pe ambele sensuri;
- Vor fi prevăzute dispozitive de iluminat rutier pe ambele sensuri;
- Vor fi prevăzute panouri fonoabsorbante.
Valoarea estimată a lucrărilor de proiectare este de 1.765.800 lei fără TVA.
Predarea documentațiilor se va face astfel:
– în termen de 60 de zile de la transmiterea Ordinului de începere a serviciilor de proiectare, faza SF, se va preda: documentația tehnică pentru obținerea avizelor și acordurilor, studiul topografic vizat de OCPI și studiul geotehnic;
– în termen de 90 de zile de la eliberarea ultimului aviz/acord se va preda studiul de fezabilitate, în forma completă.
Serviciile de asistență tehnică se vor asigura până la finalizarea procedurii de achiziție a serviciilor pentru elaborarea următoarelor faze de proiectare.
* Cei trei ofertanți sunt:
– TPF Inginerie SRL, ofertant (lider), TPF Getinsa Euroestudios SL – terț, Geotesting C.I. – subcontractant, Atelier 3 Au Design – subcontractant;
– Asocierea: Proiect CFDP SRL (lider), SC Via Pont Invest SRL – ofertant, Royal CDV G2 S.R.L. – terț, E.F. Technology S.R.L – subcontractant;
– Asocierea: Prinfo S.R.L. (lider), Contiu Struct S.R.L. – ofertant, Artcons – subcontractant, Geoda – subcontractant.
#GazetaBrașovului