Astfel, 70 de pachete conținând articole de îmbrăcăminte, gel de duș, gel dezinfectant, șervețele umede și dulciuri au fost distribuite beneficiarilor Adăpostului de Noapte din Brașov de către voluntari, cu sprijinul companiei.
Articolele de îmbrăcăminte au fost realizate la atelierul Asociației Speranță pentru Copii de către persoane cu dizabilități, prin recondiționarea
Inițiativa integrează principiile economiei circulare, bazate pe revalorificarea resurselor, continuând angajamentul Kaufland România față de mediu.
Campania „O haină = O speranță” a debutat în 2018, alte ediții fiind derulate în 2019 și 2020, cu sprijinul Centrului Servicii pentru Prevenirea Marginalizării Sociale din cadrul Direcției de Asistență Socială Brașov.
Mai mult, Kaufland România a sprijinit construirea Centrului Speranța din Tărlungeni, județul Brașov, care facilitează accesul la educație non-formală a peste 650 de copii instituționalizați din județ.
Despre Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 167 de magazine în România. În 2023, Kaufland România a primit pentru a cincea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.
#GazetaBrasovului