Site icon Gazeta Brașovului

Din 21 ianuarie se deschide ”Trickshot AFI Brașov, Terasa cu Vedere la Tâmpa”



Pe 21 ianuarie, se deschide în AFI Brașov, cel de-al treilea restaurant Trickshot (și a cincea locație a Grupului în total). Locația are 1.000 mp – 800 mp la interior și 200 mp la exterior – și va pune în valoare cea mai spectaculoasă vedere la Tâmpa, prin conceptul de business #FunDining, care reunește gastronomia (internațională) de calitate cu leissure pentru toate vârstele – bowling, biliard, shuffle board -, toate într-un ambient modern, cu finisaje de cea mai bună calitate.


Unicitatea Trickshot este dată de faptul că este construit pe baza a patru zone conceptuale amenajate în spații deschise – Bucătăria, Barul, Zona de jocuri și Terasa încălzită. Chiar dacă oaspeții vin în vizită doar pentru un drink sau doar pentru o oră de bowling, amenajarea deschisă a spațiilor, modul în care este gândit accesul dintr-o zonă în alta, te face să experimentezi tot pachetul, o ieșire completă în oraș, într-una dintre cele mai moderne și premium locații din Brașov. Atmosfera va fi completată de live DJ, de miercuri până sâmbătă.


La Trickshot AFI Brașov, oaspeții se vor putea bucura de un meniu internațional diversificat, cu prețuri și preparate accesibile fiecărui segment al populației, acoperind toate momentele zilei: mic dejun/ late Breakfast (în weekend, până în ora 14.00), concept de business lunch, cină, dar și o adresabilitate pentru întreaga familie – adulți, tineri, copii.


În weekend se dorește și implementarea unui concept de brunch, care să ofere brașovenilor și turiș[lor aflați în zonă cea mai bună experiență, în combinație cu terasa încălzită cu o vedere impresionantă către simbolul orașului, Tâmpa.
Bucătăria va fi condusă de Execu;ve Chef Cris;an Carabageac, un profesionist cu 20 de ani de experiență, coordonând bucătării în lanțuri hoteliere precum JW Marrio` și Hilton Gardenn Inn. Este concurent Top Chef și, de-a lungul carierei, a creat meniuri pentru personalități precum Regele Mihai, şeicul Quatarului, Hamad bin Khalifa Al Thani, Madonna, Enrique Iglesias și alții.


„ Având în vedere specificul internațional al meniului, pentru preparatele mediteraneene și zona de pește, ingredientele vedetă sunt importate direct de noi din Italia și Grecia. Restul sunt produse alese de la producătorii locali, în funcție de sezon, producători cu care Grupul a dezvoltat parteneriate de durată. Unul dintre obiective pentru Brașov este ca, în prima jumătate a acestui an, să demarăm parteneriate de lungă durată cu furnizorii locali, asigurând standardul și consecvența calității ingredientelor stabilite pentru conceptul Trickshot” declară Ionuț
Girleanu, General Manager al locației Tricksot AFI Brașov.
Inves[ția s-a ridicat la 1.800.000 euro, depășind es[marea inițială atât din cauza contextului interna[onal, precum și a faptului că echipamente sunt toate de ultimă generație, sustenabile și eco friendly. Trickshot fiind o companie cu o cultură responsabilă (pe toate planurile) și sustenabilă, cu o strategie pe termen lung pentru tehnologie și echipamente eco friendly, dar și un plan operațional care include, de asemenea, un indicator de sustenabilitate pe termen lung.

„ Expansiunea Grupului Trickshot la nivel național este în planurile noastre de câțiva ani, dar am vrut să luăm decizia cea mai înțeleaptă în ceea ce privește orașul și mall-ul partener. Locațiile noastre sunt gândite nu doar pentru centre comerciale de mari dimensiuni, dar și pe un anumit profil de vizitator/ consumator: educat, tânăr profesionist, corporatist sau antreprenor, care caută locații cu personalitate și energie, cu concept, chiar și atunci când pregătește o ieșire în proximitatea biroului sau a casei. Este un public care călătorește, are gustul educat și identifiingredientele de calitate, chiar și în cele mai simple preparate. Brașovul a fost mereu în topul listei datorită potrivirii perfecte cu personalitatea conceptului Trickshot – profilul locuitorilor, stilului de viață (educat, cu preferințe clare spre mâncare și timp de calitate petrecut cu familia și prietenii), centru universitar și, în mod special, abordarea administrației locale pentru dezvoltarea orașului (economic
și turistic).

Identificarea locației potrivite a fost ceea ce ne reținuse în a face pasul decisiv, dar deschiderea mall-ului AFI Brașov ne-a oferit și ultimul punct care rămăsese nebifat pe lista de analiză a potențialului local. Afinitatea dintre profilul mall-ului și conceptul nostru este ceea ce am căutat pentru extinderea națională.” declară Ion Tănăsescu, Co- fondator și CEO al Grupului Trickshot.


●●


Despre Grupul Trickshot

Brand-ul Trickshot a luat naștere în mai 2014, cu prima locație deschisă în Promenada Mall, sub conceptul Bowling & Restaurant, cristalizat ulterior în poziționarea #FunDining odată cu deschiderea celei de a doua locații în Mega Mall, în toamna lui 2017.


În 2019, a luat naștere prima locație Trickshot Food Market, gândită ca un spațiu urban, cu un design modern, în care oaspeții pot accesa 10 stații culinare, cu specific divers și un bar cu mixuri moderne.


În toamna lui 2022, am introdus în portofoliu și un concept neo italienesc, AveForche`a, concentrat în jurul ADN-ului de gastronomie, design și lifestyle italienesc, îmbinat cu trendurile moderne ale vieții urbane.


În prezent, Grupul Trickshot include 7 locații și unități operaționale și estimează o cifră de afaceri de 17 milioane de euro pentru anul 2023.


3 locații Trickshot, parte din conceptul de business #FunDining: Trickshot Promenada, Trickshot Mega Mall în
București și, din 20 ianuarie și Trickshot AFI Brașov.


o locație în Iride Business Park București, sub conceptul de fast-service restaurant Trickshot Food Market.


o locație AveForcheUa în București, prima din acest concept, cu un specific neo italienesc.


o unitate de producție de mari dimensiuni, utilată cu echipamente de ultimă generație, care deservește toate locațiile Trickshot.


o firmă de import-export ingrediente și produse specializate HoReCa

 

#GazetaBrașovului

Exit mobile version