Sameday, unul dintre liderii pieței locale de curierat, a livrat peste 3 milioane de colete în primele zile ale campaniei de Black Friday. Volumul de colete predate clienților magazinelor online în intervalul 12-19 noiembrie este cu peste 50% mai mare față de cel înregistrat anul trecut.
Cea mai aglomerată zi de livrări a fost marți, 16 noiembrie, când Sameday a livrat peste 350.000 de trimiteri, dublu față de o zi obișnuită. Din procentul de peste 97% din trimiterile B2C (business-to-consumer) gestionate de companie pe parcursul perioadei de Black Friday, industriile cu cele mai mari creșteri ale expedierilor au fost cele de Fashion, IT&C și jocuri, home & deco. Astfel, în rețeaua Sameday s-a observat o menținere a topului anual al sectoarelor de e-commerce cu cel mai mare număr de comenzi.
Sameday a alocat, în 2021, peste 50 de milioane de Euro – dublu, față de 2020 – achiziției de tehnologii inovatoare și soluții de creștere a capacității de sortare și livrare.
Dintre cele peste 3 milioane de colete livrate de Sameday în cadrul campaniei de Black Friday, 40% au fost livrate la easybox, serviciul de livrare care se bucură de o adopție accelerată în rândul clienților. Un studiu recent arată că, pentru 60% dintre consumatori, decizia de cumpărare este influențată de existența serviciului de livrare în locker. București, Cluj și Iași au fost top 3 localități ca număr de livrări de Black Friday.
2532 de curieri, 1207 de manipulanți și 613 membri ai personalului administrativ au fost implicați în campania de Black Friday de anul acesta, cu peste 30% mai mulți angajați și colaboratori decât în aceeași perioadă a anului 2020.
Conducătorii auto au străbătut cu 80% mai mulți km față de ediția din 2020 a Black Friday. Flota Sameday a parcurs în total 4,5 milioane de km, echivalentul a 350 de tururi în jurul Pământului.
sursa foto: Sameday