Startup-ul românesc Frisbo, platforma de e-fulfillment cu cea mai mare prezență în Europa, care preia depozitarea, ambalarea și livrarea comenzilor online, a atras o investiție de 2 milioane de dolari în cadrul unei runde condusă de fondul de investiții Eleven Ventures, cu participarea GapMinder Ventures, RocaX și Neogen.
Fondată de antreprenorii Bogdan Colceriu, Laura Frîncu și Vlad Târziu, platforma Frisbo a primit anterior o investiție în valoare de 1,2 milioane de euro în 2019, într-o rundă condusă de GapMinder Venture Partners, cu participarea ROCA X, Neogen și Mircea Ilea. La acel moment, Frisbo a reușit să-și crească de patru ori valoarea comparativ cu primă rundă de investiții ridicată în 2017 de la omul de afaceri clujean Mircea Ilea. Compania a mai atras investiții în 2018 de la grupul Neogen și fondul Risky Business.
În prezent, în rețeaua Frisbo sunt active peste 20 de centre logistice din România, Republica Moldova, Ungaria, Slovacia, Bulgaria, Polonia, Germania, Cehia și Chile, care deservesc peste 200 de comercianți online, integrându-se cu cele mai populare platforme de e-commerce și marketplace-uri din regiune.
Frisbo rezolvă astfel problema scalării internaționale a magazinelor online, făcând accesibilă dezvoltarea pe alte piețe printr-o rețea integrată de hale.
Printre clienții din portofoliul Frisbo se numără companii precum reprezentantul oficial Xiaomi în România și Ungaria (www.mi-home.ro și www.mi-home.hu), Bitdefender, Aosom, Morphy Richards, foodpanda, Meli Melo sau Intercars.
„Fondurile atrase în această nouă rundă de finanțare ne vor ajuta în principal să continuăm planurile de extindere în Europa și chiar în afara ei, mai ales într-un moment în care e-commerce-ul la nivel mondial cunoaște o dezvoltare fără precedent. În prezent, suntem cea mai mare rețea europeană de e-fulfillment cu livrare a doua zi și dorim să ne consolidăm această poziție”, a declarat Bogdan Colceriu, fondator Frisbo.