Adrian Dinulescu ( PSD Sânpetru ) – „Este inadmisibil ca DRDP Brașov să vină cu soluții concrete la eficientizarea traficului auto și administrația comunei Sânpetru să nu acționeze!”
Din păcate, în loc de decizii ferme, rapide și de asumări de ordin politic, la Sânpetru constatăm o lentoare a administrației publice. Primarul Arhire dovedește lipsă de interes în fața problemelor Sânpetrului, precum și extrem de multă responsabilitate. Realizările lui administrative sunt aproape inexistente, mai mult decât atât, nu pare să ofere nici un plan concret pentru viitor.
În data de 25 iulie 2023, începând cu ora 10, a fost convocată la sediul UAT Sânpetru o ședință de lucru pe tema decongestionării traficului auto din comuna Sânpetru. La ședință au participat consilierul local Adrian Dinulescu în calitate de inițiator, subprefectul Izabella-Agnes Ambrus, primarul comunei Sânpetru, Marian Arhire, viceprimarul comunei Sânpetru, Andrei Măiereanu, și doi reprezentați din partea Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Brașov.
Subiectul ședinței de lucru a fost „ Identificare cale acces in Comuna Sânpetru în partea de Sud Vest”, dat fiind faptul că în prezent, singura cale directă de acces dinspre și spre Municipiul Brașov este pasajul rutier de peste Centura Brașovului, și lucrările la pasajul dinspre strada Narciselor, care ar trece pe sub centură spre cartierele Ecovila și Residence au întârzieri extrem de mari la nivel de implementare.
La finalul ședinței de lucru, reprezentanții Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Brașov au comunicat faptul că în cel mai scurt timp vor analiza această rută de acces, și vor înainta către UAT Sânpetru câteva soluții.
DRDP Brașov a înaintat la data de 21 august 2023 Primăriei Sânpetru o analiză care indică soluțiile de descongestionare a traficului auto.
Din păcate, analiza trimisă de DRDP Brașov acum mai bine de trei săptămâni nu a fost făcută public de către primarul Marian Arhire.
„DRDP Brașov ne-a o ferit trei soluții pentru decongestionarea traficului. Pe termen lung vorbim de un pasaj auto care să lege cartierul Sub Cetate de Municipiul Brașovului, pasaj ce traversează Centura Brașovului. În schimb, pe termen scurt, DRDP a confirmat ca fiind viabilă soluția propusă de mine, respectiv utilizarea drumului ce face legătura dintre cartierul brașovean Tractorul, pe lângă calea ferată, drum ce trece pe sub Centura Brașovului, și zona Sub Cetate. Această lucrare ar necesita montarea unor parapeți care să protejeze pilonii podului. Pe termen scurt, în acea zonă identificată pot fi construite bretele de acces sau de ieșire de pe Centura Brașovului către cartierul brașovean Tractorul sau zona cartierul Sub Cetate.
Din păcate, în loc de decizii ferme, rapide și de asumări de ordin politic, la Sânpetru constatăm o lentoare a administrației publice. Primarul Arhire dovedește lipsă de interes în fața problemelor Sânpetrului, precum și extrem de multă responsabilitate. Realizările lui administrative sunt aproape inexistente, mai mult decât atât, nu pare să ofere nici un plan concret pentru viitor.
Este inadmisibil ca DRDP Brașov să vină cu soluții concrete la eficientizarea traficului auto și administrația comunei Sânpetru să nu acționeze!
La următoarea ședință de consiliu local voi face o interpelare prin care voi comunica consilierilor locali, primarului și viceprimarului răspunsul DRDP și voi solicita o agendă de acțiuni concrete în problema traficului auto din Sânpetru” a declarat Adrian Dinulescu, consilier local PSD.
Adrian Dinulescu, PSD Sânpetru