Site icon Gazeta Brașovului

Primarul Brașovului le răspunde cetățenilor nemulțumiți de deszăpezirea din oraș

Coliban le răspunde cetățenilor nemulțumiți de acțiunea de deszăpezire din oraș. Printr-o postare pe Facebook acesta afirmă că:

,,Duminică a fost ziua Petrei, a împlinit 4 ani.
În acea seară a adormit în mașină, în timpul unei plimbări de 2 ore prin Brașov, în căutarea mașinilor de deszăpezire și pentru evaluarea situației din cartiere.
Nu, nu am fost mulțumit de felul cum arătau câteva zone din oraș (între orele 19:00 și 20:30). Ninsoarea abundentă s-a suprapus pe schimbul de tură și pe reîncărcarea mașinilor. Lucrurile au reintrat în normal, însă, începând cu ora 21:00. În tot acest timp, am fost în dialog constant cu prestatorul de servicii, cu administratorul public, cu șeful de serviciu din primărie. Avem un comandament pe WhatsApp în care sunt distribuite informații și fotografii la cele mai bizare ore.

Sâmbătă, o țeavă de apă s-a spart în Tractorul. Compania Apa a intervenit atât pentru remediere, cât și pentru curățarea nămolului rezultat pe stradă.
Duminică, o altă țeavă s-a spart pe Traian Vuia. Abia luni a putut fi oprită apa în zonă și remediată defecțiunea.

Primesc uneori tag-uri cu ”Colibaneeee, ninge!”. Am mai spus-o și o voi repeta de câte ori am ocazia: pentru rezolvarea cât mai rapidă a situațiilor, atunci când aveți de semnalat o problemă, folosiți cu încredere numerele de contact ale celor în măsură să o rezolve (unde puteți afla și perspectiva soluționării) sau dispeceratul Primăriei (telefonic sau prin aplicația My BrașovCity). Avem echipe care urmăresc atât activitatea din teren, cât și indicatorii legați de sesizări.

Acum ninge, iar, în Brașov. Numerele de call-center sunt:
– deszăpezire (Comprest): 0268 416 495 (sau sesizari@comprest.ro)
– probleme în alimentarea cu apă / țevi sparte / avarii (Compania Apa): 0268 926”

 

Exit mobile version