Zilnic online

„Rainbowgate”. Războiul sponsorilor cu UEFA

55

Sponsorii UEFA EURO 2020 au afișat reclame care au pe fundal culorile curcubeului, în timpul meciurilor desfășurate sâmbătă și duminică în cadrul Campionatului European de Fotbal. Panourile publicitare electronice aflate pe marginea terenurilor de joc au rulat reclamele sponsorilor având pe fundal curcubeul. Printre sponsorii competiției care au ales ca astfel să protesteze împotriva UEFA care a refuzat solicitarea primăriei din Munchen pentru a ilumina stadionul Allianz -Arena în culorile curcubeului, se află constructorul auto Volkswagen, fabricantul de bere Heineken, reţeaua de socializare TikTok sau platforma de rezervări de cazare Booking.

UEFA a refuzat solicitarea primăriei de a ilumina stadionul de la Munchen în culorile curcubeului, amintind faptul că este o organizație neutră din punct de vedere politic și religios, atrăgându-şi însă numeroase critici din toată Europa.

Menționăm faptul că curcubeul este un semn vizual utilizat de către comunitatea LGBTQ.

 

#gazetabrasovului

gazetabrasovului.ro

Obțineți actualizări în timp real direct pe dispozitivul dvs., abonați-vă acum.

Abonează-te la newsletter
Înscrieți-vă aici pentru a primi cele mai recente știri, actualizări și oferte speciale livrate direct în căsuța dvs. de e-mail.
Te poți dezabona oricând!

Acest site folosește cookies. Utilizăm pentru a optimiza funcţionalitatea site-ului web, a îmbunătăţi experienţa de navigare, a se integra cu reţele de socializare şi a afişa reclame relevante pentru interesele tale. Prin clic pe butonul "DA, ACCEPT" accepţi utilizarea modulelor cookie. Îţi poţi totodată schimba preferinţele privind modulele cookie. DA, ACCEPT Mai mult